EGO powerplus toont fikse groeicijfers

EGO powerplus toont fikse groeicijfers

Het accumerk EGO Powerplus maakt een fikse groei door in de Benelux.

De consument en de groenvoorziener heeft het krachtige merk omarmt. De vraag naar EGO accumachines neemt enorm toe.

Het assortiment van EGO Powerplus is flink gegroeid, aldus Jurgen Albers (directeur Stierman De Leeuw). Voor ieder karwei is een geschikte machine met de juiste accupower beschikbaar. Het assortiment bestaat naast grasmaaiers uit heggenscharen, bladblazers, multitools, zaagkettingen en bosmaaiers.
Belangrijk is ook dat EGO een uniek product in de verkoop is. EGO is een merk dat zichzelf verkoopt. Daar waar andere merken druk op de marge ervaren is dit niet het geval bij EGO. In combinatie met de toenemende bekendheid van het merk, is EGO een merk dat in de tuin- en parkmachinehandel haar eigen positie heeft weten te bemachtigen.

Het succes van EGO Powerplus is mede te danken aan de grootschalige promotiecampagne die is ingezet. Zo is EGO te zien op diverse locaties langs de snelweg en in de meest vooraanstaande tuintijdschriften in zowel Nederland, België als Luxemburg.
Ook de uitgekiende acties (zoals een gratis trimmer bij een aangedreven grasmaaier of een gratis veiligheidsset bij een heggenschaar) hebben een positief effect gehad.

EGO heeft een goede dekking in Nederland, maar er zijn nog locaties waar het mogelijk is om dealer te worden. Hiervoor kan contact opgenomen worden met Stierman De Leeuw.

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief